Działająca w ramach Grupy TSO spółka SAY24 rozpoczęła II Edycję programu lojalnościowego dla marki Philips - wiodącego producenta oświetlenia dla branży automotive. Program wspierający sprzedaż i nagradzający najlepszych handlowców stanowi kontynuację działań rozpoczętych w ubiegłym roku. Zakończona sukcesem pierwsza edycja programu skłoniła naszych partnerów do decyzji o kontynuacji rozpoczętej akcji także w tym roku.
Decyzja o rozpoczęciu drugiej edycji programu PRT jest dla nas potwierdzeniem, że przyjęte założenia oraz atrakcyjna formuła programu doskonale się sprawdziły - powiedziała Karolina Zadara, dyrektor strategiczny SAY24.
Aktualnie rozpoczęta druga edycja programu wspierać będzie sprzedaż wyselekcjonowanych produktów Philips. Dla najlepszych przygotowane zostały atrakcyjne nagrody.
Jeżeli jesteś zainteresowany wdrożeniem podobnych rozwiązań we własnej organizacji - skontaktuj się z naszymi konsultantami. Z pewnością doradzimy i przygotujemy atrakcyjną propozycję wspierającą sprzedaż i budującą zaangażowanie.
GRUPA TSO jest członkiem Stowarzyszenia
Organizatorów Incentive Travel